då summerar vi...

har varit i Norge, Oslo, sedan sist.
Pappsen fyllde ju 50 den "syttonde maj" och har velat åka till Norge och fira dubbelt. Så vi for, hela familjen. Bror med fru och 2 barn, mor och far, jag och min älskling och Lil´sis med sitt bihang ;-) right back at ya´ sis´.
Tågresan var fin, hotellet var finfint....4,5 stjärnor.....jo man tackar ja! Hotellsängen var superduperfin. FLUFFIG!!!
Hotelfrukost - mums. 17-majbuffe´- mumsfilibabba!
Summan av kardemumman är att Norgehelgen var hur bra som helst!! Tack hela familjen för att ni helt enkelt är  bäst! Älskar er alla oerhört.

Har varit ledig i hela 6 dagar. MEN vad tiden går fort. Vi har haft det skönt så man ska inte klaga.

Gick in i vecka 27 idag. Oj! Det går fort. Var och kollade allt igår och alla mina värden är bra. Bäbisen växer och sparkar och har sig. Men det är dags att trappa ner nu! Nästa söndag är sista dagen som jag går heltid på golvet. Sen väntas det mer pappersarbete för mig. T¨vå månader kvar och sen är det dags att gå hem, tre veckor innan det är beräknat. Vill ju jobba så länge som möjligt så man är igång. Annars skulle jag nog hamna i soffan och vara helt förslappad inför förlossningen.

Då summerar vi för denna gången... Norgeresan var tipptopp.
Sängen var det bästa. Ledig i 6 dagar.... ja ja...jag jobbar två sen ledig i 4 :-) , jag ska inte klaga.
3 månader kvar till bebben kommer. -  oooooo det är snaaaart!
I morgon gäller det, Perelli!

kram till er som vill ha en!

Auf Wiedersehen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0