en underbar dag

Idag har vi båda varit lediga. Dagen började med en lång och skön sovmorgon. Lunch nere i hamnen. Satt länge och njöt av solen. Träffade en kär vän där med sin man och barn. Satt och pratade en stund.

Sen bar det av på shoppingtur :-). Me liiiiiike! Blev lite prylar till balkongen och annat smått och gott. Snart så...

I kväll har vi varit på Pelles Lusthus och lyssnat på en Barbershop-kör där älsklingens pappa är med och sjunger. Roligt och bäbisen uppskattade nog karlarnas ljuva stämmor. Det rörde sig där inne när de sjöng men var lugn när de inte sjöng. Blir väl en musikalisk en som kan snacka musik med pappan sin.

Nu har vi precis ätit goda varma mackor. Snart ska jag lägga mig i soffan hos älsklingen och varva ner.

En underbar dag har vi haft. Älskar dig mest av allt min älskling.

Kram

Kommentarer
Postat av: Carrie

Tänk om vi alla kunde ha någon vi gillar så mkt.. Håll tummarna för mig.

2008-05-31 @ 20:16:34
URL: http://littlemisscarrie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0