Oj

Oj, idag har det varit mycket!

Det började med att jag jobbade förmiddag. Slutade 12.30. Hem och ta Stella för J jobbar eftermiddag. Käkade en snabblunch. Sen ner till Culturum för föräldragrupp på biblioteket (bebis+bok=glädje). Efter det handla lite. Sen kom Jennifer hem till oss och vi fikade lite och pratade mycket. Mycket mysigt ♥! När hon gick hem så fick Stella mat. Efter det förbereda middagen, leka och gosa med prinsessan. Vid 21 så var det välling. Sen laga mat, under tiden det stod i ugnen hoppade jag in i duschen. Ut ur duschen, steka kött. Nu har vi ätit och jag är HELT slut. Blir nog sängen snart.

Sov gott! Jag kommer garanterad göra det. ♥

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Oj, mycket du hann med idag! Vi hade en till slöardag, det behövdes! Snart är vi friska igen. Kramar

2009-03-10 @ 00:10:48
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Maria

Full fart hos er alltså! :) Här är det sådär, lillplutt har feber... Hoppas det beror på sprutorna hon fick igår och inget annat.... Kram

2009-03-10 @ 15:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0