jaaa ni......

Jaaa ni...det uppdateras inte här så ofta.

Vad har då hänt sen sist?

Mor och far har flyttat till stan, hör och häpna! Närmare bestämt Arnö. Ett supermysigt radhus i en riktig liten idyll. Trevliga grannar, massa grönområden och jäkligt fräscht inuti. Kul!

Jag har jobbat lite. Blev mindre den här månaden så det lär ju märkas i lönebeskedet nästa månad men det gör inget. Jag är hellre hemma med Stella nu när det händer så mycket och hon utvecklas så snabbt.
Hon går på pottan 1-2 ggr per dag och det går så bra så.
Hon har krypit upp tre steg i trappan hemma hos mormor och morfar i ett obevakat ögonblick. Snacka om att jag satte andan i halsen när jag så det.
Hon ställer sig mot allt det går fort!
Hon härmar mig och Jimmy när vi gör olika ljud och saker.
Ja det händer grejer varje dag och jag vill helst inte missa nåt.

Vi har fått en ny, stor och inglasad balkong. Jag säger bara: INTE DUMT! INTE DUMT ALLS :)
Den går att öppna nästan helt, den är typ 7 kvadrat stor och det ingick en skön matta. Härligt är vad det är!

Är mycket nöjd med mina insatser på jobbet. Både arbetsmässiga och privata ;)

Om 2 veckor ska jag och älsklingen åka på en liten minisemester tänkte vi. Hoppas vi kan få barnvakt för 3 dagar och 2 nätter.

Nä nu får det vara nog med uppdateringen för idag.

Ta hand om dig! ♥

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Kom på att jag har inte svarat, Oliwers bil med bollar i, köpte vi på rusta. 250kr:D Kramar

2009-06-02 @ 21:45:55
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0