grillpinnar

Dagarna och veckorna går så sjukt fort. Måndag morgon blir snabbt fredag eftermiddag och helgerna ska vi inte prata om. De bara susar förbi. Snart är det jul och det blir nog lite julpynt och sånt i år. Vi ska i alla fall inföskaffa oss andventljusstake och nån adventstjärna. Mysigt.
Det hände en så sjukt rolig grej i morse. Jag skrattar högt bara jag tänker på det!
Jo älsklingen jobbar natt och han kom väl hem nån gång efter kl 6. Runt halv 9 vaknar jag av att han snarkar så hela sängen vibrerar och jag kunde inte sova trots att jag hade öronpropparna i.
Jag knuffar till honom o säger att du måste vända dig om älskling för du snarkar så högt. Han vänder sig om och jag gör likadant. Efter några minuter vaknar jag av att han står bredvid min sida av sängen lite halvt på huk. Jag tror att han har hämtat Stella. Jag tar ut öronproppen och han säger:
- Jag hittar inte grillpinnarna älskling.
- Va?!
- Ja jag hittar inte grillpinnarna som du ville ha. Förlåt.
Hahahahahahahahaha!
Han lägger sig på mage i sängen o är nästan lite lessen.
-Vad är det älskling, frågar jag.
- Jag kan inte hitta grillpinnarna ju! :D

Då hör jag att Stella har vaknat och säger till älsklingen att Stella är tydligen vaken.
- Ja hon vaknade när jag gick in på toaletten och letade efter grillpinnarna!

Hahahahahahahaha! Det är så jädra roligt! Det är inte första gången han drömmer och far upp o gör något. Helt förvirrad och vet inte vad han håller på med.
Han är för söt min älskling och så fort jag har tänkt på det här idag har jag skrattat högt och gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0