tvärs över gatan

Sitter här och har lite egen tid. Mannen jobbar och sessan sover.Mmen idag så njuter jag faktiskt inte så mycket som jag egentligen borde. Helst av allt skulle jag vilja väcka lilla prinsessan så jag skulle kunna gosa och leka med henne. Nu när jag jobbar heltid så får jag ju inte så mycket tid som jag vill ha med henne i veckorna. Det gäller att ta igen det på helgen! Så igår kväll och nu ikväll känns det lite tungt. Saknar min lilla tjej!

Jobbet går bra. Det är mycket att göra och få ordning på. Jättekul utmaning! Dagarna går så fort bara...vill hinna så mycket mer än vad jag gör när jag arbetar. Jag har lärt mig och lär mig dagligen att prioritera och strukturera.

Här hemma är det rörigt. Vi väntar på offert angående badrummet. När badrummet väl är färdigt så kan vi lägga golv i hall och sovrum. Vill inte göra det innan badrummet är färdigt eftersom vi kommer ha hantverkare springandes in och ut och det skulle ju vara mycket synd om ett nylagt golv skulle skadas.

På lördag ska det firas lillasysteryster. Hon och frugan bjuder på fika hemma hos dom i e-tuna. Ska bli så trevligt så! Om några månader kan vi gå tvärs över gatan för att fika. Gillar´t!

På lördag kommer M hit på kvällen. Ska bli mys att träffas. Var så länge sen.

I helgen som var så hade vi mysigt besök av J och P. Drack lite vin, pratade och spelade spel. Mys!

Nu ska jag lägga mig lite i soffan och bara va.

Ta hand om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0