I morgon är det dags

I morgon är det dags! Då börjar jag jobba heltid igen. Det ska bli kul och spännande och komma in i allt och känna att man inte bara släcker bränder.

Lilla Stella ska gå 5,5 timmar på förskolan i morgon. Sen är hon ledig på onsdag för då jobbar Jimmy natt. Sen blir det ett par timmar på förskolan på torsdag o fredag. Sen är det ju helg!

Ja det är väl nu man kommer in i gunget i livet som det kommer vara ett bra tag framöver. Det är familjeliv, jobb, förskola, helger när man klipper gräset, fredagsmysande o sånt där.

Sen sitter jag som på nålar o väntar på att min syster ska höra av sig...

Idag har vi även planterat vårt Stella-träd. Det är ett körsbärsträd som heter Stella som vi fått från just systra mi och hennes fruga i inflyttningspresent. Nu gäller det bara att komma ihåg o vattna det oxå...det har lixom bott på spa hos min mor och far under tiden vi bodde kvar i lägenheten och de första två veckorna här i nya boendet. Det har blivit bortskämt och fått massa kärlek...ja undrar ja om livet hos oss kommer bli lika underbart?! :)
Får man hoppas på nattregn??

Dags att låta soffan få sin beskärda del.

Ta hand om dig nu! Och DU! Glöm inte att njuta av de fina höstdagarna! :)

Kommentarer
Postat av: Sara Norling

Hej Anna Karin!

har ni köpt hus? Grattis isf!! Va mysigt. Hoppas allt är bra, kram till er o puss på Stella!

2009-09-21 @ 23:06:08
URL: http://www.onelittlebird.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

Hej Sara! Hus och hus...ett fint radhus i alla fall! Känns toppen så nu ska vi renovera lite o få till det som vi vill ha det. I övrigt är allt toppen! Hör av dig om du är förbi Skavsta nån gång...en kaffe en gång om året är ju aldrig fel ;) kram kram

2009-09-22 @ 20:17:35
Postat av: Sara Norling

Va roligt, att ha nåt EGET att få göra vad man vill med, gud så skoj!

Ja, hör absolut av mig när jag åker via skavsta nästa gång,alltid kul att ses!! Kram

2009-09-25 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0