Why not lixom? Så funkar jag!

Jisses vi är nu redan i februari! Tiden går så fort! Hjääääälp! Det är ju helt sjukt!

Badrumsrenoveringen är i full gång och snart, snart är det färdig! Det ska bli så skönt att ta ett bad i ett nytt badkar i ett helrenoverat badrum! Längtar.
Det ska bli så skönt att slippa duscha i vårt lilla badrum med rosa plastmatta och nån ljusrosa plastmatta på väggen med blommor på. Inte min stil och usch det känns inte fräscht. Ja jag är väl lite konstig, men sån är jag. Visst är jag tacksam o så att vi har rinnande vatten och hela det köret, men kan man få det fräschare så why not lixom? Så funkar jag!

Efter det så ska det läggas golv i hall och sovrum, tapetseras i hall, sovrum och kök. Sen ska det inhandlas ny diskbänk, diskho och blandare. Som det är just nu...nä inte så roligt. Så då får vi fräscha upp det. Kanske blir roligare att diska oxå...nä jag tror inte på det själv men kan man fixa till även detta så det blir fräschare så why not lixom? Så funkar jag!

Det var status på boendet. Annars flyter det på i alldeles för snabb takt. Jag hinner knappt börja min arbetsvecka förrän den är slut. Det är mycket att göra så det är bara att jobba på, why not lixom? Så funkar jag!

Stella växer så det knakar. Hon växer ur sina kläder vilket gör att jag får köpa nya och är det något jag gillar så är det att handla kläder till Stellisen :)

Nu ska jag lägga mig i soffan, why not lixom? Så funkar jag!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0