alldeles alldeles underbart

Idag har solen visat sig och jag blir genast mycket gladare och positivare. Energin är på topp!

Jag längtar till sommaren. Då ska jag jobba endast en dag i veckan i 8 veckor! Helt undebart! Blir riktigt glad när jag tänker på det. Att få ta dagen som den kommer. Få njuta av familjelivet. Men om jag känner mig rätt så kommer jag vilja jobba lite mer...jag är inte gjord för att vara hemma för mycket. Kommer jag jobba mer så gör jag det men jag har sagt en dag i veckan. Vi får se hur det blir. Just nu känner jag i alla fall att det ska bli mycket skönt, mycket roligt och alldeles alldeles underbart att ha sommaren ledig med familjen.

Och så är det hockey-VM. Hockey-VM och lite sol...kan knappast bli bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0